wave

Často kladené otázky - FAQ

Přehled nejčastějších dotazů od návštěvníků najdete níže. Pokud zde nenajdete odpověď na to, co vás zajímá, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám pomůžeme.

Kontaktujte nás

Nejčastější otázky

Přemýšlíte, co si vzít s sebou, jak dlouho můžete zůstat nebo od jakého věku k nám mohou děti? Připravili jsme pro vás odpovědi na ty nejčastější otázky, se kterými se setkáváme. Podívejte se, ať víte, co vás u nás čeká.

Co si mám vzít s sebou do Aquacentra Teplice?

Určitě si nezapomeňte plavky a ručník. Doporučujeme také přezůvky (bazénové pantofle) pro pohodlný pohyb v prostorách aquacentra a vlastní mýdlo nebo šampon pro sprchování po koupání. Při vstupu obdržíte od recepční čipové hodinky, na kterých budete mít nahrané vybrané vstupné a případnou zálohu. Platit můžete hotově, benefitní kartou nebo platební kartou.

Jak dlouho mohu v Aquacentru zůstat?

Záleží na vámi zvoleném vstupném – nabízíme vstupy na 1, 2 nebo 3 hodiny. K vybranému vstupnému se automaticky přičítá čas na převlečení. Pokud budete chtít zůstat déle, není problém – při odchodu jednoduše doplatíte na recepci čas, který jste v aquacentru strávili nad rámec původního vstupného. V případě překročení celkového času je účtován poplatek 2 Kč za každou započatou minutu a osobu.

Od kolika let mohou děti do Aquacentra?

Rádi uvítáme malé návštěvníky, ale děti mladší 1 roku k nám z hygienických důvodů bohužel nemohou. Děti do 10 let mohou do Aquacentra pouze v doprovodu dospělé osoby, která na ně dohlíží. U nejmenších dětí ve věku 1–3 roky je navíc nutné, aby měly do vody speciální plavečky s těsnými gumičkami kolem nožiček nebo jednorázovou koupací plenku.

Jak mohu zaplatit za vstupné?

Vstupné uhradíte buď v hotovosti, nebo platební kartou přímo na recepci. Akceptujeme také různé benefitní poukázky a karty (například Sodexo Pass, Edenred, Unišek, MultiSport a další), takže můžete využít i své zaměstnanecké benefity.

Jaká je provozní doba Aquacentra?

Aquacentrum Teplice má otevřeno každý den. Plavecký bazén a Dětský svět jsou v provozu v pondělí od 13:00 do 21:00 a od úterý do neděle od 9:00 do 21:00. Pokud státní svátek připadne na pondělí, je otevřeno od 10:00 hodin. Výjimkou jsou pouze plánované technické odstávky, o kterých vždy předem informujeme.

Mohu do bazénu v kraťasových plavkách?

Prosíme, do bazénu vstupujte pouze v plavkách určených ke koupání. Z hygienických důvodů nejsou povoleny klasické volné kraťasy ani jiné oblečení, které není vyloženě určeno na plavání. Plavky či šortky musí být vyrobeny z plaveckého rychleschnoucího materiálu. U pánů preferujeme přiléhavé slipové nebo sportovní plavky, u dam jednodílné či dvoudílné plavky. Děti do 3 let musí mít plenku do vody nebo plavečky s gumičkami kolem stehen.

Zůstaňte v obraze! Přihlaste se k odběru novinek a získejte aktuální informace o akcích, slevách a programu Aquacentra Teplice.

Novinky, akce a tipy z Aquacentra do vaší schránky.

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.